KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2025/2026
| WYDARZENIE | TERMIN |
| Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026 | 01 września 2025 |
| Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (poniedziałek) | 13 października 2025 roku |
| Dzień Edukacji Narodowej (wtorek)
Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych
|
14 października 2025 roku |
| Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (piątek ) | 31 października 2025 roku |
| Wszystkich Świętych (sobota)
|
01 listopada 2025 roku |
| Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (poniedziałek) | 10 listopada 2025 roku |
| Narodowe Święto Niepodległości (wtorek)
|
11 listopada 2025 roku |
| Zimowa przerwa świąteczna | 22-31 grudnia 2025 roku |
| Nowy rok 2025 (czwartek ) | 1 stycznia 2026 roku |
| Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (piątek ) | 2 stycznia 2026 roku |
| Święto Trzech Króli (poniedziałek)
|
6 stycznia 2026 roku |
| Ferie zimowe | Od 19 stycznia do 1 lutego 2026 r. |
| Wiosenna przerwa świąteczna | 02-07 kwietnia 2026 r. |
| Zakończenie roku szkolnego klas maturalnych (piątek) | 24 kwietnia 2026 r. |
| Święto Pracy 1 maja (piątek)
Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
1 maja 2026 r. |
| Święto Konstytucji 3 Maja (niedziela)
Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
3 maja 2026 r. |
| Egzamin maturalny z języka polskiego PP (poniedziałek)
(Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych) |
4 maja 2026 r. |
| Egzamin maturalny z matematyki PP (wtorek)
(dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych) |
5 maja 2026 r.
|
| Egzamin maturalny z języka angielskiego PP (środa)
(dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych) |
6 maja 2026 r.
|
| Egzamin maturalny z języka angielskiego PR (środa)
(dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych) |
7 maja 2026 r.
|
| Boże Ciało (czwartek)
Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych |
04 czerwca 2026 r. |
| Dzień wolny od zajęć dydaktyczno-wychowawczych (piątek ) | 05 czerwca 2026 roku |
| Zakończenie roku szkolnego | 26 czerwca 2026 r. |
| Ferie letnie | 27 czerwca – 31sierpnia 2026 r. |
